Wie gebruikt er ook efexor?en welke positieve en negatieve ervaringen heeft u?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Efexor.aspx?mId=10704&rId=717
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik nu 2.5 jaar Efexor. Samen met een hoop andere "bagger" Als je er meer over wilt weten, kan je beter even op de onderstaande link kijken. Daar hebben 161 mensen hun mening neer gezet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het vroeger gebruikt, nadat ik van seroxat manisch bleek te worden. In tamelijk hoge dosering zelfs. Later in combinatie met lithium. Efexor riep (bij mij geen manische fase op).
Daarbij had ik behalve trillende handen weinig last van bijwerkingen. Helaas hielp het mij ook niet erg tegen mijn depressies.

Inmiddels doe ik het al weer ruim 3 jaar zonder anti depressiva, en merk weinig verschil in mijn stemmingen.

Maar anti-depressiva werken heel verschillend per individu... wat voor de een een wondermiddel is, werkt voor de ander niet of volkomen averechts... En bij alle antidepressiva geldt dat het een paar weken nodig heeft voor je weet of het effect heeft...